UWAGA dodano plik: Modyfikacja treści zapytania ofertowego

 

I. TRYB POSTĘPOWANIA

1. Postępowanie uproszczone prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu Nr 4/I/D/2021 Dyrektora ZGKiM w Policach z dnia 29.01.2021 r.
2. Wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1919).
3. Na podstawie złożonych ofert Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na postawie warunków i kryteriów wskazanych w przedmiotowym zapytaniu.

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Odbiór i transport odpadów komunalnych ze wskazanych miejsc ich pozostawienia przy nieruchomościach zamieszkałych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” (nieruchomości zamieszkałe – odpady komunalne mieszane inne niż wielkogabarytowe).
2.Wykazy wskazanych miejsc pozostawienia odpadów komunalnych – stanowi załącznik nr 8
– do niniejszego zapytania ofertowego.
3.Opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: OPZ) – stanowi załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego, szczegółowe warunki zamówienia określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od 01.05.2021 r. do 30.04.2022 r.

Załączniki do Pobrania